Ahad, 12 Februari 2012

Chocolate Sponge Cake

Selamat berhari ahad semua..korang tengah buat ape? Hari ni Rahel tak kemana-mana,duduk kat umah jer..tak tau nak ke mana..asyik tempat yang sama je..so baek gue duduk depan laptop sambil hantar entry yang tertangguh ni.Sebenarnya kek ni dah lama kite buat,resepi dan pic pun dah add kat RAHEL masak apa? so hari ni nak add pic je sebagai koleksi kek kat dapur ni..ok jom layan skejap kek span coklat ni..








Selamat mencuci mata

5 ulasan:

  1. WoW! gebu menggebu kek ni rahel...bak akak sepotong...penat dah syik tengok gambo je..he he..:)

    BalasPadam
  2. waduh.. waduh.. gebusnya kek ni...

    BalasPadam
  3. Heehh Love its cake♡♡♡

    BalasPadam